במפגש הראשון התגבש צוות של יו"רים/ות ונציגים/ות של כל הוועדות, שמבין את האתגר וההזדמנות שקהילתנו עומדת בו. הרעיון הוא שנחלום יחד, נדון ביחד וניישם יחד את הצעדים הבאים.
כיום אנו מעל 1200 משפחות בקהילה. בהתאם, המאפיינים והצרכים הקהילתיים התגוונו וחלקם אף השתנו. בהתאם להחלטת הוועד המנהל וכחלק מיישום התוכנית האסטרטגית התניעו גלית אורן- מנהלת פיתוח, פרויקטים ובינוי קהילה מהעמותה ודידי שמאס- גנאטק ס. יור הועד המנהל, יגאל לוי רכז הקהילה ובליווי של רותי מעמותת מיתרים, את תהליך רענון הועדות, במטרה להרחיב ולדייק את הפעילות של צוותי העבודה הקהילתיים.
כל ועדה בעלת מבנה ייחודי וכפי שנידון במפגש הראשון, הועדות מהוות את לבה הפועם של קהילת יחד. אנו עוברים תקופה לא פשוטה ברמה הלאומית, החברתית, המשפחתית והאישית. תרומת הוועדות לחוסן ולתפקוד השוטף ניכרת ומוערכת.
יש לנו אחריות להוביל את קהילת יחד לשלב הבא, לתת מקום לכל חבר/ה - דתיים וחילונים, ותיקים וצעירים, ולהתאים את פעילות הוועדות לצרכי הקהילה בהווה ובעתיד.
בשלב הבא נשמח לשתף ולגייס גם חברים/ות נוספים לעשייה הקהילתית. מי שמעוניין לקחת חלק מוזמן לפנות לדידי וגלית מובילות התהליך.


WhatsApp Image 2024 05 26 at 12.29.56

קקרר