חברים וחברות,
לאחר שעברנו את הימים הקדושים של יום הזיכרון ויום העצמאות בשנה מטלטלת וקשה, אני מבקש להודות מעומק הלב לכם חברי וחברות הקהילה השותפים ליצירה הקהילתית המשותפת.
בתקופה האחרונה אנו מקיימים במקביל מספר רב של אירועים ופעילויות קהילתיות משמעותיות וזה לא היה מתאפשר ללא התיאום, הסינרגיה, התכלול העדין ושותפות האמת בין כולם.להלן מספר דוגמאות לחלק מהאירועים שהתקיימו ומתקיימים במקביל:
המסע הקהילתי לפולין של מחזור י"ד,
שבתות הקהילה בבית שאן ובכרי דשא,
כלל אירועי יום הזיכרון והמעבר ליום העצמאות,
טיולים והרצאות,
סיוע למוסדות החינוך,
פעילות הוועדות,
הערכות לשנה הבאה, ועוד ועוד.אתם המתנדבים השותפים, הלב הפועם והנשמה של הקהילה. ההרתמות וההתגייסות שלכם יחד עם צוות העמותה והצוותים החינוכיים, יוצרים את היצירה המשותפת בקהילה. אתם חלק משמעותי של היצירה.
אתם לא מחכים בפאסיביות לקבל מוצר מוגמר כפי שאפשר היה לקבל מחברת הפקה חיצונית, ממתנס אירועים או מאומנים חיצוניים. הכל יצירה מקומית שלנו.תודה למאות המשפחות המשתתפות באירועי הקהילה.
תודה למאות השותפים שהיו מעורבים ביצירה ובעשיה - במסגרת הוועדות, צוותי המשימה, חברי המניינים, חבורת הזמר, הנוער הנפלא שלנו והן באופן עצמאי.נגזר עלינו לעבור ביחד ימים קשים מנשוא. רק לאחרונה קיבלנו עוד בשורות איוב על נפילת בוגר נוסף של יחד בקרבות בעזה - אריאל צים ז"ל, ועל נפילתו של רן יעבץ ז"ל חבר הקהילה.
חברי הקהילה בהובלת ועדת "יחד ביחד" והחברים הקרובים, נרתמו מיד לעשיה ולמעטפת תומכת למשפחת צים יום לפני יום הזיכרון ולמשפחת יעבץ מאז יום חמישי האחרון.
הנחמה והתקווה שלנו הינה להמשיך להיות ביחד כחברים וכקהילה תומכת עם ערבות הדדית ונתינה אין סופית.
להמשיך להשקיע בעצמינו בחינוך ילדינו ולראות אותם ממשיכים את החיים בחינוך המשלב. להמשיך לתמוך בבוגרינו הגיבורים שהגיעו בהמוניהם לאירועי יום הזיכרון, בוגרינו שנוטלים חלק בלחימה ובמאבק הקיומי על עתיד המדינה.
לתמוך במשפחות הקהילה השכולות ובמשפחות המגוייסות ובכל חברי וחברות הקהילה וילדיהם שממשיכים לשרת במילואים קרביים תוך סיכון חייהם.
להמשיך להנחיל את החזון המשלב במדינת ישראל כי רק ככה ננצח ונצליח.תודה לכם קהילה💜🙏יחד כל הדרך
אלי עציץ - מנכל עמותת יחד מודיעין