• שם העסק: דלית סג"ל - עושים סדר
  • שם חבר הקהילה: דלית סג"ל
  • טלפון: 050-6462666

אנו מביאים אליכם את העיתונאים המובילים בישראל, למפגש ישיר ובלתי אמצעי, בכדי שיאירו את הפינות החשוכות, החסומות, יציגו בפניכם את הנעשה מאחורי הקלעים של המציאות הפוליטית, מדינית וחברתית ויובילו אתכם בתוך הקרביים האינטימיים של היחסים המורכבים במשולש מדינה – בטחון – תקשורת. העיתונאים המסקרים את החברה הישראלית הם גם הראי שלה, ראי המגזרים, השבטים ומביאי דבריה. באמצעותם נחשוף ונגלה את סודות ומסתרי החברה הישראלית, נכיר את הזרמים התת-קרקעיים הנעים במקביל להתנהלות הגלויה. ההרצאות הינן חוויתיות, מחכימות ושנונות. ניתן לתאם שרותי הנחיה, השתתפות בפנלים, ימי עיון, כנסים, הרצאות ועוד. לתיאום: דלית סג"ל – 050-6462666

"עיתונאות היא למעשה היסטוריה בריצה" קבע תומאס גריפית'. אנחנו מציעים לכם להצטרף לריצה, להכנות ולחימום שלפני ולניתוח התוצאות שאחרי. אנו חיים בעידן סוער, כאוטי, חוסר שקט מקומי ובינלאומי, מציאות של הצפת מידע בלתי פוסקת, של הפרעת קשב גלובלית. מידע זורם ללא הרף, האינטרסים רבים, לעיתים סותרים, מהיא האמת, ואם לא האמת, מהם סימני האמת? אנחנו עושים סדר!

אבישי בן חיים כתב ופרשן חדשות ערוץ 10 לענייני חרדים, בעל פינה קבועה בתכנית "לונדון את קרשנבאום", מגיש מזדמן של התכנית ''המילה האחרונה'' בגל''צ. בעבר כתב מעריב לענייני חרדים, עורך תוכנית הטלביזיה "החדר" בהגשת ח"כ ד"ר רות קלדרון בעונתה השלישית. נושאי ההרצאה: גלות בארץ הקודש (חמישים גוונים של שחור) הצצה לעולם החרדי - מיהם החרדים? מה הבדל בין ליטאים לחסידים? אשכנזים נגד ספרדים. יחסם של החרדים לציונות, לחילוניות לישראליות ולגיוס לצה"ל. מהאר"י ועד מדונה - הקבלה בימינו - מקובלים ובאבות, תיקונים ופולסא דנורא. מיסטיקה ומאגיה.
ד"ר יועז הנדל ד"ר להיסטוריה, יו"ר המכון לאסטרטגיה ציונית, מרצה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן, עמית במכון לחקר הטרור במרכז הבינתחומי, הרצלייה. בעל טור בידיעות אחרונות, מגיש תוכנית בגל"צ. לשעבר ראש מערך ההסברה הלאומי בלשכת ראש הממשלה נתניהו. נושאי ההרצאה: הקרב על ההסברה הישראלית האם יש טעם להשקיע במאבק ההסברתי או שהוא אבוד מראש? מלחמת הצללים ישראל מול איראן.
אראל סג"ל בעל טור בסופשבוע של מעריב, מגיש "ערב חדש" בטלוויזיה החינוכית, איש ערוץ הספורט ומגיש תוכנית אקטואליה יומית ברדיו "גלי ישראל". נושאי ההרצאה: ההיסטוריה המטורפת של הכדור-הארץ וגם קצת הרגל הסודות הקטנים מאחורי האירועים הגדולים. האנקדוטות העסיסיות מאחורי הקלעים של ההיסטוריה. תלמוד- לא מה שחשבתם אקטואליה, ארוס והומור.
קלמן ליבסקינד תחקירן מעריב (חושף פרשת גלנט, הרב אבינר ועוד) ומגיש תוכנית אקטואליה יומית ברדיו "גלי ישראל". נושאי ההרצאה: בשירות הדמוקרטיה עבודתו של עיתונאי חוקר. איך מגיעים לחומר? איך עובדים עם מקור? כיצד מתמודדים עם דילמות ערכיות וסוגיות לשון הרע? ומה קורה כשהכל משתבש...
עידן קוולר כתב צבאי ערוץ 10 . משמש גם ככתב למשימות מיוחדות בחו"ל הכוללות בעיקר פיגועי טרור ומלחמות. במהלך 17 שנותיו בעיתונות סיקר פיגועי טרור, מלחמות ופיגועים בארץ ובחו"ל, מערכות בחירות ופרשיות רבות. נושאי ההרצאה: דובר צה"ל מוסר בין העורף לחזית, בין ביקורת להתגייסות למען המערכת. הכתבים הצבאיים ניצבים בצומת שהיא נייר לקמוס של יחסי צבא וחברה במדינת ישראל.
אור הלר הכתב הפוליטי של גלי צה"ל ומגיש "ערב חדש" בטלוויזיה החינוכית. נושאי ההרצאה: תיאטרון הכנסת כך זה עובד באמת - המערכת הפוליטית בישראל.